FAQ - Ən çox verilən suallar
-
Məhsul, rəngə, formaya və digər səbəblərə uyğun deyilsə, nə etməlisiniz?1. Sifarişi ləğv etmək mümkündürmü?
Bəli. 14 gün ərzində, növbəti üsulların biri vasitəsilə, sifarişi ləğv edə bilərsiniz:
- Hələ sizə çatdırılmayan sifarişi ləğv etmək üçün, menecerlərimiz ilə əlaqə saxlayın.
- Təhvil edildikdə sizə hər hansı bir səbəbdən uyğun gəlməyən sifarişdən imtina etmək üçün, sadəcə bizim çatdırılma xidmətinin əməkdaşına və menecerlərimizə xəbər verin.
2. Əgər ləğv elədiyiniz sifariş öncədən ödənilibsə (kart vasitəsilə), 3 gün ərzində pul avtomatik şəkildə hesabınıza qayıdacaq. Ortalama ilə vəsaitlər 1-3 iş günü ərzində qayıdır. Bəzi hallarda bu, daha çox vaxt apara bilər. Maksimal müddət 14 gün təşkil edir.
3.Hansı hallarda məhsulu geri qaytarmaq olmur?Məhsulu növbəti hallarda geri qaytarmaq olmur:
- Məhsulun geri qaytarılması “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanunu ilə qadağa olunan məhsullar. Misal üçün, şəxsi gigiyena əşyaları və ya ətir və kosmetik əşyalar;
- Məhsulun dəsti tam olmayanda;
- İstifadə izləri varsa, malın görünüşü zədələnibsə, plomb və ya yarlıklar yoxdursa;
- Məhsula aid sənədlər (çek, zəmanət talonu) və texniki sənədlər (təlimat) mövcud deyilsə.
4. Və ya məhsulu başqa bir alternativ variant ilə əvəz edə bilərsiniz.
-
Məhsulun zəmanət müddəti nə qədərdir?Hər məhsulun zəmanət müddəti saytda məhsulun texniki göstəricilər bölümündə qeyd edilib.
1. Məhsul zəmanət müddətində sınıbsa:
- Məhsulun zəmanət müddətini yoxlayın.
- Menecerlərə müraciət edin, onların əlaqə nömrələri zəmanət talonunda və ya saytda qeyd olunub. Məhsulla birlikdə çeki və zəmanət talonunu təqdim etmək zəruridir.
- Servis mərkəzində məhsulu pulsuz təmir edəcəklər, və ya onun təmiri mümkün olmadığı haqqında bildirişi verəcəklər.
2. Məhsulu təmir etmək mümkün deyilsə, onun təmirə uyğun olmadığı haqda bildirişi alacaqsınız. Bundan sonra vəsaitləri geri almaq üçün bizim Menecerlərimiz ilə əlaqə saxlayın. Çox vaxt vəsaitlər 14 gün ərzində qaytarılır.
3. Hansı hallarda zəmanət qüvvədən düşür?- Məhsulun mexaniki zədələnməsi təqdirdə;
- Məhsul içinə maye və ya yad cisimlərin daxil olunması nəticəsində zədələndiyi təqdirdə;
- Elektrik enerjisinin gərginliyinin dəyişilməsi nəticəsində zədələnməsi təqdirdə;
- Məhsulun istifadə qaydalarının pozulması halında, o cümlədən, yüksək nəmişliyə və ya tozluluğa görə nasazlıqlar yarandığı təqdirdə;
- Məhsulun açılması və ya təmiri üçüncü şəxs tərəfindən həyata keçirildiyi təqdirdə.
-
Mənzilə çatdırılma həyata keçirirsiniz və qapıya çatdırılma var?
"Məişət texnikası" bölməsindən böyük ölçülü mallar mənzilə çatdırılır. Mənzilə qədər çatdırılmanın ödənişi aşağıdakılardan asılıdır :
avadanlıq ölçüləri, qaldırmanın çətinliyi və liftin olması. -
Məhsulu hissə-hissə almaq mümkündürmü?
Maraqlandığınız məhsul üçün veb saytımızda, kreditlə sifariş verə bilərsiniz
Ayrıca, biz SIzə taksit planı - "BirKart" , və ya "TamKart" - xidmətlərindən istifadə edərək
sifariş vermə variantını nəzərdən keçirməyi təklif edə bilərik.- Umico Market-də hansı kartlarla hissə-hissə (taksitlə) ödəniş etmək olar?
-Kapital Bank-ın istənilən BirKart, və ya Beynəlxalq Bankının təqdim etdiyi TamKart kredit kartı ilə hissəvi (taksitli) ödəniş keçərlidir.
- Məhsulu hissə-hissə (taksitlə) ödəmək üçün nə etmək lazımdır?
-Hissəvi (taksitli) ödəniş üçün istəyinizi sifarişi ödəməkdən əvvəl təhvil məntəqəsinin operatoruna bildirin.
- Sifarişin (məhsulun) yalnız bir hissəsini hissə-hissə (taksitlə) ödəmək olar?
Xeyr, sifarişin hissəvi (taksitli) ödənişi yalnız sifarişin bütöv məbləğinə olunur.